Wijziging algemene voorwaarden

We hebben de aanpassingen in de algemene voorwaarden voor je op een rij gezet.

  • De wachttijd van twee weken voor een uitbetaling is te kort. Een wachttijd van een maand is redelijk en voorkomt discussies binnen het netwerk met situaties die van korte duur zijn.
  • We keren graag snel uit wanneer het nodig is, maar het geven van een vaste dag geeft duidelijkheid. Zo keren we standaard op de 28e van de maand uit en corrigeren we met de begindatum.
  • Een voorbeeld: op 14 maart ziek, op 14 april is de wachttijd voorbij en volgt de eerste uitkering op 28 april met een een eerste vergoeding van 14 dagen (28 -14 = 14). Daarna wordt er per maand uitgekeerd.
  • Bij het melden van een situatie, kun je tot en met 14 dagen met terugwerkende kracht je melden voor een vergoeding. Je hebt al genoeg aan je hoofd in zo’n situatie, maar vraag wel op tijd om hulp. Wij staan klaar voor je!
  • Het woord “vangnet” is vervangen met “backup”.

Hier kun je de algemene voorwaarden altijd terug lezen.

Heb je hierover vragen? Stuur ons een chat op de site (rechtsonder op je scherm). We helpen je graag!

In Solidarity,

Team CommonEasy

Florian de Ridder 30 januari 2018

Reacties

Laat een bericht achter