Wat gebeurt er als mijn korting verlopen is?

Nadat je korting verlopen is zal je automatisch de gebruikelijke abonnementskosten betalen voor CommonEasy. De huidige tarieven vind je altijd terug op de kosten pagina. Voor de backup voor ondernemers … Lees verder!

Florian de Ridder

22 juni 2018

Ben ik de eigenaar van mijn spaargelden?

Ja. Het bedrag dat jij elke maand spaart in je Wallet is van jou, jij bent de eigenaar van dat bedrag. Het staat op jouw naam op een rekening die … Lees verder!

Jip de Ridder

19 april 2017

Wat gebeurt er als ik arbeidsongeschikt word?

Als je niet kan werken door ziekte kan je op CommonEasy een situatie melden. Klik hier voor een overzichtelijke uitleg.

Florian de Ridder

23 maart 2016

Kan ik op elk moment stoppen? En krijg ik dan mijn geld terug?

Ja, je kunt op elk moment stoppen. Wil je stoppen? Ga dan naar de backuppagina. Om de solidariteit te bewaken moet je per vergoeding die je indient een jaar lid blijven. … Lees verder!

Florian de Ridder

18 november 2015